Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

woensdag 21 juli 2010

Nieuw: makkelijk m'n recepten delen!

Met dank aan nieuwe functionaliteiten van Blogger: vanaf nu kun je makkelijk mijn recepten delen. Onderaan elke 'post' zie je vanaf nu icoontjes van mail, Blogger, Twitter, Facebook en GoogleBuzz. Dus mocht je een recept naar een vriend of vriendin door willen sturen, dan kan dat vanaf nu extra makkelijk :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten