Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

dinsdag 4 mei 2010

Fattoria La Vialla

Een tijdje terug zat er bij de Delicious. een klein boekje met info over Fattoria La Vialla (helemaal handgeschreven in onmiskenbaar Italiaans handschrift) waarmee je ook een brochure van aan kon vragen. Op z'n zachtst gezegd was ik nieuwsgierig. Dus snel naar de genoemde site. Hmm... jammer, die viel een beetje tegen, maar ik kon er wel een brochure aanvragen. Toch maar gedaan.... en daar heb ik echt geen spijt van gekregen! In de brievenbus zat namelijk een tijdje later een dun pakketje. Het pakte uit als een cadeautje, zo mooi 'verpakt'.














Natuurlijk is hun doel om je interesse te wekken en je aan te zetten tot bestellen. Hun opzet werkt bij mij absoluut! Ik heb er nog niets besteld, maar dat ga ik wel doen. Het ziet er geweldig uit en als de producten ook maar half zo lekker zijn als de brochure mooi is, nou.... dan is dat geweldig lekker!














Eerst wat achtergrondinfo over La Vialla (want dat heeft bij mij zeker zoveel m'n interesse gewekt als de opzet van de info). Fattoria La Vialla en een boerderij en wijngebied in Toscane. Ze 'boeren' biologisch en zijn uitgeroepen tot beste duurzame, biologische Fattoria van Italië. Stoer! Wat ik ook stoer vind, is dat ze een negatieve CO2-footprint hebben: ze besparen jaarlijks 3.905 ton. Dat lukt mij niet ;-).

Naast een overzicht van producten, is de brochure ook een verslag van hoe de dingen gaan op de Fattoria. Bij de producten staat trouwens ook een enorm verhaal. Dat is nog eens wat anders dan de 4 regeltjes die normaal gesproken op het etiket van een product staan! Ook staan er recepten in:














Kortom: nog voordat ik er ook maar 1 product besteld heb, ben ik al verknocht. Straks op vakantie (we gaan dit jaar naar Frankrijk) ga ik het eens op m'n gemak allemaal lezen en wat dingen uitkiezen. Ik ben heel benieuwd! En natuurlijk zal ik laten weten of de producten net zoveel voldoening schenken als de brochure ;-)
Posted by Picasa

1 opmerking: