Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

vrijdag 4 juni 2010

Gegrilde asperges

Vorig weekend was Mark hier op bezoek. Mark is een oud-collega van Arjan en hij is gek op koken, bakken en lekker eten. Altijd gezellig dus als hij komt eten (zowel voor Arjan als voor mij en de meiden zijn gek op Mark, dus ook zij zijn dan happy). Het is voor mij altijd een goed excuus om van alles uit te proberen. Alleen.... het was zo gezellig dat ik helemaal vergeten ben foto's van m'n culinaire creaties te maken. Oeps... Die recepten komen nog wel een keer op m'n blog (oa risotto met aspergetips en italiaanse gehaktballetjes).

In de winkel kon ik natuurlijk prompt geen aspergetips krijgen, dus had ik gewoon groene asperges gekocht en daar de tips afgehaald. Maar ja, toen had ik de rest van de asperges natuurlijk over. Weggooien vond ik zonde. Op de site van Karin (koken met Karin) zag ik een recept voor gegrilde asperges. Echt een aanrader! Alleen las ik achteraf pas dat je ze op kamertemperatuur moest opeten. Nu snap ik waarom de bijna koude asperges zo lekker waren, grinnik. Warm waren ze overigens ook al lekker hoor, dus het was niet zo'n ramp dat ik het niet helemaal goed gelezen had. Op de site van Karin kun je precies lezen hoe je deze delicatesse kunt maken. Geniet er van!


Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten