Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

donderdag 10 september 2009

Wrapsrolletjes

Soms heb je van die dagen dat je zin hebt om nieuwe dingen te bedenken. Van de dag er voor had ik nog 1 zelfgemaakte tortilla over. En ik had wat roomkaas. Omdat m'n dochters honger hadden en de zelfbedachte lasagne nog even op zich liet wachten (die had ik net in de oven geschoven), heb ik deze 'antipasti' bedacht, oftewel: een hapje vooraf. Supersimpel, maar erg lekker.

















Ingrediënten:
(zelfgemaakte) tortilla
3 zongedroogde tomaatjes, in reepjes gesneden
wat roomkaas
wat fijngesneden verse bieslook
beetje versgemalen zout en peper

Smeer de roomkaas op de tortilla. Verdeel de reepjes tomaat en de bieslook er over.

















Bestrooi met een beetje zout en peper. Rol strak op en snij in plakjes (ca 1,5-2 cm breed). Klaar!

Dit is volgens ons ook erg lekker als een hapje op een feestje. Eet smakelijk!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten