Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

maandag 16 november 2009

Tropische fruitsalade

Lekker, makkelijk te maken en boordevol vitamines: fruitsalade! Fruit is sowieso zwaar favoriet hier in huis en zo'n salade helemaal :-). Je kunt het op een heleboel verschillende manieren maken, maar deze combinatie is toch wel een van m'n favorieten.

















Ingrediënten:
1 ananas, schoongemaakt en in stukjes gesneden
1 mango, schoongemaakt en in stukjes
1 granaatappel (klik hier voor tips over het schoonmaken)
1 limoen

Meng al het (gesneden) fruit door elkaar en pers de limoen er boven uit. Schep het even goed door (zodat overal wat limoensap op zit). Het limoensap zorgt er voor dat het niet zal verkleuren en het versterkt de smaken. Heerlijk als dessert, maar ook erg lekker bij een maaltijd (bijvoorbeeld als je gaat gourmetten of de BBQ aan hebt).

Klaar, eet smakelijk!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten