Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

zondag 11 januari 2009

Rucola salade

Een simpele, maar lekkere, zelfbedachte rucola salade! We hebben deze salade bij de mini gehaktbroodjes gegeten en er erg van genoten.

Ingrediënten:
1 zakje rucola
wat kleine trostomaatjes (ik heb er 4 gebruikt, maar als iedereen tomaat lekker vindt, is meer beter!)
ca 25 gram pijnboompitten
1/2 geraspt bolletje mozzarella
een beetje balsamicoazijn
wat olijfolie (extra virgine)




















Was de rucola nog even en laat goed uitlekken. Rooster de pijnboompitjes licht in een droge pan (ik had ze een klein beetje te lang laten staan, maar ze waren gelukkig niet zwart). Snij de tomaatjes in kwarten. Hussel nu alles door elkaar. Besprenkel met wat balsamico en wat olijfolie. Eet smakelijk!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten