Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

zondag 19 april 2009

Jillz

Jillz?? Ja Jillz!! Jillz is een appelcider-drankje. Eerlijk gezegd had ik alleen een keer van gehoord, maar omdat het (tot vorig jaar) alleen in de horeca te koop was, had ik het nog nooit geproefd. Niet dat ik zo vaak in een bar of zo kom, maar ik had dat vorig jaar via Buzzer gehoord.

Voor degenen die dat nog niet weten: ik heb me 2 jaar geleden aangemeld bij Buzzer (www.buzzer.nl). Dat houdt in dat ik af en toe producten, diensten, enz. mag uitproberen. In ruil daarvoor vertel ik Buzzer én anderen eerlijk wat ik van dat product, die dienst, enz. vind. Sommigen zullen zeggen dat je op die manier gebruikt wordt als een goedkope vorm van mond-tot-mond-reclame. Zelf vind ik het grote verschil dat ik net zo goed kan zeggen dat ik iets echt hé-le-maal niets vind. En ja, dat heb ik ook al wel eens gedaan. Dat vind ik dus de kracht van Buzzer: ze willen je eerlijke mening! Kijk maar eens op hun site als je meer over Buzzer en het buzzen wilt weten.























Deze keer dus Jillz. Jillz is een appelcider en het nieuwe er aan is dat het nu niet alleen meer in de horeca te verkrijgen is, maar ook via de supermarkt. Kijk, daar kan ik meer mee! Vooraf kreeg ik te horen dat het een beetje tussen bier en wijn in zit (maar dan met een appelsmaakje), dat het koud het lekkerst is en dat ik het vooral eens met m'n vriendinnen uit moest proberen!

De Buzz-kit kwam de vrijdag voor Pasen aan. We hebben het zo druk gehad met van alles, dat het er nog niet echt van was gekomen om het een keer te proeven. Wel had ik het alvast in de koelkast (in de garage) gezet om koel te worden. En toen eigenlijk een beetje vergeten. Toen Arjan en ik vanmiddag met een Rosé lekker buiten in het zonnetje zaten, bedacht ik me ineens dat de Jillz nog in de koelkast stond. Oeps!! We gingen vanavond iets Mexicaans eten (zie m'n andere blog-entry) en dit leek me wel een leuk drankje daarbij.

Het glas dat er bij zat vonden we allebei gelijk geweldig (het was er 'maar' een, maar het drinkt ook prima uit een gewoon glas). Het flesje is wel stijlvol, maar duidelijk vrouwelijk. En toen de smaaktest. Het is fris, fruitig en redelijk zoet. Er zit alcohol in (5%), maar dat merk je eigenlijk niet. Arjan typeerde het als een soort van Dubbelfris met iets meer bubbels en mèt alcohol. Dat omschrijft het eigenlijk heel goed. Arjan vond het wel lekker, maar hij vond het toch meer een vrouwendrankje (het is eigenlijk ook gericht op vrouwen omdat die minder bier drinken).

Zelf vond ik het wel een lekker drankje. Het mag van mij iets minder zoet zijn, maar het is een erg lekker drankje voor zomers op het terras (zelf drink ik geen bier, maar ik zou het in plaats van een wijntje drinken). Het zou ook héél erg goed als drankje bij de BBQ passen. Het is heerlijk verfrissend en dorstlessend. De prijs (4,59 voor een 4-pack) vind ik zelf een beetje aan de hoge kant. Dus hopelijk komt het regelmatig in de aanbieding voorbij ;-).

Op de site van Jillz kun je ook hun tv-reclame bekijken. Misschien heb je de reclame al gezien. Het is een vrolijke reclame en als je van "mooie mannen" houdt, dan loopt het water je in de mond (is ook vast hun bedoeling, hahahaha). Binnenkort ga ik maar eens een rondje maken om vriendinnen kennis te laten maken met Jillz!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Jaa die mannen had ik al gespot ;-) Jammer genoeg was ik uitgeloot voor deze buzz maar ga het drankje zeker eens proberen. Krijg je die mannen er dan ook bij ?? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahaha.... nee, die mannen zitten er (gelukkig?) niet bij. Ik heb m'n eigen 'hunk' al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen