Welkom op mijn foodblog!

Hier hou ik (Nathalie) vanaf eind december 2008 mijn succesrecepten (en m'n mindere pogingen) bij ter lering ende vermaak! Ik ben mama van Gaia en Isis (geboren in 2005). Kokkerellen (en bakken, enz.) is een hobby van mij. Nieuwe recepten uitproberen, maar ook het genieten van oude succesnummers. Het maken vind ik leuk, zeker als m'n dochters mee helpen, maar het opeten is natuurlijk het leukste!
Van 2011 tot 2018 had ik mijn eigen bedrijf. En ging dat voor. Je kunt niet alles ;-). Tegenwoordig heb ik gezellig weer collega's. Ik werk met veel plezier bij Centraal Beheer.
Veel leesplezier hier!

donderdag 9 april 2009

Pangafilet met Lemon Pepper

Soms kan lekker hééél erg makkelijk zijn. Begin januari heb ik (met flinke korting) het Delicious.-pakket besteld. Normaal gesproken vind ik dat pakket nogal prijzig, maar toen ik het in januari met 50% korting kon bestellen, heb ik het dus toch gedaan. Er zitten dan altijd allemaal spannende dingen in. Eén van de dingen die in het pakket zat, was de "Lemon Pepper" van Smart Spice (oa te verkrijgen bij SATH). Een spannende kruidenmix met peper, zout, suiker, ui, citroen, knoflook, enz. De Panga-filets heb ik daar mee gekruid (en er verder niets op gedaan!). Het resultaat was een lekker, goed gekruid visje. Super simpel, maar zeker voor herhaling vatbaar!



Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten